Friday, January 9, 2009

warden oh warden...

dah hampir seminggu bertugas sebagai warden...bile sebut jd warden...kna la dop asrama...ngn budak2...huhu...act xnak pon jd warden...tp paksa rela...maka terimalah tugas ini... mgkn ni peluang yang DIa bagi utk aku mencari sesuatu dalam hidup....

em..tugas warden?agak mencabar la...sbb aku mmg xtau ape....kdg2 buat2 tau sendiri...yang pastinya mmg meletihkan...huhu...kalu zaman aku dop asrama dulu...keje2 tu LDP asrama yg buat....tp kat sn warden yg kna buat....mgkn permulaan kot...pasni br agihkan pada pengawas2 asrama....yang pasti kehidupan aku jd warden sama je mcm jd penghuni asrama dulu...rutin yg sama...cume skrg aku yg perlu pantau pelajar....tp pelajar skrg lain dr waktu aku blajo dulu....
bdk2 skrg xreti sgt nak hormat cikgu....

walaupon penat...mencabar...tp aku happy dgn keje ni....ntah...rase seronok pon ade...bile peljaar2 dpt ikut peraturan yg ditetapkan....dan bile pelajar dpt menepati mase utk setiap program...

izzah: minggu pertama dah boleh kampung..huhu...

No comments: